joljol2

joljol2

joljol2

joljol2

گردنبند صدف

گردنبند صدف
گروه محصول :زیورآلات >> گردنبند
دسته:دستبند گردنبند انگشتر سرویس صدف
صدف های دریایی مانند کریستال ها و گوهرها از مواد معدنی تشکیل شده اند و موجودات زنده دریاها که منبع اولیه حیات هستند آنها را می سازند.
صدف ها با روشی به جز روش سنگها و گوهرها بر روی ما تاثیر گذاشته و میل به زندگی و ضربان حیات را به ارمغان می آورند. فرهنگ های باستانی جهان از قدرت شفابخش صدف ها آگاهند؛ ولی افسوس اغلب ما درباره نیروی شفابخش خارق و العاده این هدایای دریای که در سراسر سواحل زیبای دریای خزر و خلیج فارس انباشته شده چیزی نمی دانیم.
انرژی شفابخش بطور طبیعی در تمام هستی جریات دارد.
کریستال ها، گوهرها، مرجان، مروارید و صدف ها آفریده هائی هستند که قدرت جذب و هدایت امواج انرژی را دارند و می توانند از آنها برای درمان بیماریهای جسمانی و روحی روانی و دفع انرژی های منفی و کسب آگاهی و رسیدن به بینش برتر استفاده کرد.

هفتاد درصد سطح کره زمین و هفتاد درصد وزن بدن ما را آب تشکیل می دهد. آب زادگاه و مبدائی بالقوه و پاک است که تمام موجودات زنده خیات خود را از آن به دست آورده اند و صدف ها، مرجان ها و مرواریدها نیز انرژی خود را از آب دریا میگیرند و سپس به انسانها انتقال می دهند به همین دلیل ما خیلی تحت تاثیر عنصر آب هستیم
فروشنده: ترنم دات کام
قیمت:14,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید گردنبند صدف  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید گردنبند مردانه,عکس گردنبند,خرید هدیه,خرید پستی گردنبند,انواع گردنبند,گردنبند پسرانه,فروشگاه گردنبند,فروش گردنبند صدف,خرید آنلاین گردنبند صدف طبیعی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.